vrijdag 11 mei 2012

Ik hou heel erg van schattige plaatjes,, zoals de meeste van jullie.

Hier een paar: 


 Ik vind deze vooral leuk omdat ze verschillende outfits hebbe, en ik van lady gaga houdt.





 
                                                          Baby Perry, is en blijft gewoon enorm schattig
 Dit vind ik een inspirerend, dit is gewoon echte liefde
                   Dit is gewoon leuk om na te tekenen

















  Oke iedereen is dol op londen, perfect dus ^^
Cute Cat + Mustache + Cookie = Best Combination Ever
dit is gewoon mijn quote

3 opmerkingen:

  1. leuk ;)

    xx
    Don't forget to join our give away before it's friday! http://www.fashionity.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kat met die snor <3
    Ik hou echt teveel van dat soort dingen :p
    (waarschijnlijk komt het daardoor dat ik regelmatig mijn eigen kat een hoed probeer op te zetten... maar tevergeefs :P)

    BeantwoordenVerwijderen