zondag 23 september 2012

Hoe Fake Ben Je

 

Hoe fake ben je is een tag waarbij je jezelf vragen stelt, en er zo achter komt hoe nep je eigelijk bent.
Oké let's get started :)



1. Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?

Nee, ten eerste ben ik daar te jong voor en ten tweede ik zou nooit een cosmetische ingreep doen, omdat de kans groot is dat het mis gaat.


2. Gebruik je valse wimpers?

Nee, omdat ik dat echt alleen voor feestjes mooi vindt, maar voor overdag niet. En ik draag ze niet omdat ik daar te onhandig voor ben ;)

3. Draag je extensions?

Nee maar ik heb ze wel, maar ik heb ze nog nooit gebruikt.

4. Gebruik je iedere dag make-up?

Nee, niet iedere dag, heel heel heel soms.

5. Kun je nog zonder make-up?

Ja

6. Draag je nepnagels?

Nee

7. Verf je je haren?

Ja de eerste keer verfde ik het bruin, en nu verf ik het steeds paars :3

8. Ga je onder de zonnebank?

Nee, omdat ik vind dat ik te jong voor ben en omdat ik het verschrikkelijk lelijk vind.

9. Gebruik je selftanners?

Nee, ik vind niet mooi en ik vind mezelf daar te jong voor

10. Heb je tattoo's?

nee, maar ik zou er later wel tattoo's willen

11. Heb je piercings?

Als je gaatjes in je oren ziet als piercings dan ja, zo niet dan nee :)


ik heb 3x ja gekozen, dus ik vind het nog wel mee vallen hoe nep ik ben  (:


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten